Nuffnang

Tuesday, July 2, 2013

Calazite Lotion..

Assalamualaikum..

Minggu lepas aku ada bercerita mengenai Calazite Lotion. Tapi tak boleh nak upload gambar. Alhamdulillah hari ni baru berkesempatan untuk upload gambar. Buat teman-teman yang bertanya macam mana rupanya, inilah dia. Bolehlah cari di farmasi berdekatan rumah anda.

Calazite Roll-on Bottle 60ml

Salam hormat untuk semua. InsyaAllah, semoga rahmat Allah sentiasa ada untuk kita semua.Take care and have a nice day.

16 comments:

ummiross said...

Terima kasih Hanis..sharing is caring. Jika nak ke luar negara lagi di musim sejuk, insyaAllah ummi akan cari calazite lotion ni, sebab kulit ummi memang tak tahan dengan cuaca sejuk, naik ruam dan gatal2, merenyam!!, hehe..

NM02 said...

mcm deadorant ngupa dia

MulutPayau said...

Thnks atas prkongsian ya dik...

diana said...

MACAM PERNAH TENGOK JE...RASANYA KAT UMAH MAK SAYA ADA NI..

All About AnaYna said...

Thanks hanis..sudi sharing.lps ni nk cuba jgklaa klu de mslh cmtu.jemput sggh blog ana yer hihii.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

tq for info..sharing is caring.

faraherda.razalan said...

Ade steroid tak kak ubat ni?

Rina AVAIL said...

biasa ubat-ubat gini ada steroid kot..just utk legakan gatal tp x hilangkan terus..

Amanina Mads said...

ohh baru tau rupanya..

Izan Ishak said...

samalah dgn yg ada kat rumah ni kak fea. kalau dulu biasa guna calamine lotion, leceh sbb kena sapu dgn tgn. yg ni mmg mudah sbb roll-on cam deodorant je.

Nini D.. said...

oooo yang ni.ok,mekasih kak

Dinas Aldi said...

Akak kenal Calamine lotion saja, ini baru tahu pasal Calazite ni. Terima kasih atas perkongsian :)

h A n Y s said...

salam kak, sihat..? dah lama tak jalan2 blog :')

Sharinginfoz said...

Alhamdulillah, ok juga benda alah ni, rasa nyaman aja bila guna.

Anonymous said...

mana nak dpt ye..farmasi x de jual ;( farmasi apa yg ada ye??

Hanis Azla said...

As-salam anon..

Kalau farmasi sekitar rumah saya (Bandar Baru Bangi) rata-ratanya memang ada menjual lotion Calazite ni.. kat tempat lain saya tak pasti plk..