Nuffnang

Monday, May 21, 2012

Salam buat semua...

Salam buat semua.

InsyaAllah, esok saya akan menunaikan ibadah umrah bersama en.asben, emak dan kedua mertua. Saya ingin memohon maaf jika pernah terkasar bahasa atau ada perkara yang menyinggung perasaan teman-teman sepanjang kita berkawan di alam maya ini. Mohon doakan agar segalanya dipermudahkan buat kami. Ada rezeki, insyaAllah kita berjumpa lagi.

Salam Mesra
Hanis Azla.

PS : Buat anak-anak mama dan ayah yang tersayang (Han, Is dan Az)
Jaga solat, jaga tingkah laku dan jaga diri sebaiknya. Mama dan ayah sayang kalian sangat-sangat. Mama dan ayah minta izin untuk meninggalkan tanggungjawab kami buat seketika. Doakan agar segalanya dipermudahkan buat mama, ayah, nenek faza, nenek munah dan atuk.

Salam sayang,
Mama..

51 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Semoga semua dipermudahkan urusan akak disana juga segala perjalan pergi & semoga kembali dgn selamat & sihat semua nyer,amin....

take care :)

saniah said...

Selamat berangkat dan selamat beribadat ya fea...
Moga Allah permudahkan urusan fea dan keluarga disana InsyaAllah
Nanti kita jumpa lg ya :)

.: iEyLa :. said...

selamat menunaikan ibadah buat akk dan family..
moga segalanya dipermudahkan...
have a safe journey kak... :)

Lulu Caldina said...

selamat pergi dan balik kak.. Doakan kebahagiaan lulu disini.. Berhaap sangat akan menjejakkan kaki juga ke sana..

kakcik said...

Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin. :)

Pok Amai-Amai said...

Sy nak pesan sesuatu kak, boleh tak? Sy nak pesan, selamat pergi, selamat menunaikan ibadat dan selamat kembali ke malaysia dgn selamat!

zehan said...

selamat berangkat dan selamat beribadah....doakan yang terbaik...semoga Allah permudahkan segalanya....amin

- dieyana - said...

Alhamdulillah, semoga dipermudahkan Allah Taala.... dan selamat semuanya...insya-Allah

mama maman aka yana said...

Semoga selamat pergi dan selamat pulang.. moga2 dpt mengerjakan ibadah umrah dengan tenang..:)

anak2 tuh insyaallah diorg ok.. letakkan saje keselamatan mrk pd tangan Allah SWT.. insyaallah ok..

dan jika sempat atau teringat.. doa2kn semua umat seislam terbuka hati dan perolehi petunjuk dr Ilahi agar aman dunia dan akhirat.. :)

lydzar said...

selamat pergi dan kembali kak fea dan family. selamat beribadah dgn tekun :)

mak encik | SZ said...

selamat berangkat utk akak & keluarga! mohon doakan kesejahteraan semua teman2 blogger akak ye :)

jgn lupa bawa lip balm (cuaca panas)

ummiross said...

Salam Hanis..
Alhamdulillah dapat menjejak kaki ke Tanah Suci nanti,impian setiap umat Islam. Ummi doakan Hanis, suami dan semua ahli keluarga dipermudahkan segala urusan dan diberi kesihatan yang baik untuk melakukan amal ibadat. Selamat pergi dan selamat kembali,semoga mendapat umrah yang mabrur...

Huda said...

Semoga semuanya dipermudahkan untuk akak dan keluarga..Harap juga rezeki saya ada untuk ke sana, iallah.

whitecappuccino said...

Selamat menunaikan umrah..semoga dipermudahkan segala perjalanan dan urusan.

♥MAMASYAZA♥ said...

selamat menunaikan umrah, semoga dipermudahkan segala perjalanan dan urusan disana, selamat pegi dan selamat balik. take care, lambai lambailah kami disana nanti

ieja amieja said...

syukur..sampai jg hanis nak ke sana ye..ieja doakan somoga dipermudahkan segala urusan,selamat beribadat dan selamat perjalanan pegi dan balik nnt..

Daddy Ziyyad said...

selamat ber umrah.

Acik Erna said...

semoga dipermudahkan..selamat perjalanan pergi dan balik dan semasa menunaikan ibadah umrah

Kakzakie said...

Doa kakak mengiringi Hanis dan semuanya. Salam kakak buat junjungan rasulullah bila ke maqam beliau Hanis...

Moga sihat utk menjalankan ibadah ketika berada di sana.

Gen2Merah said...

semoga segalanya d permudahkan ya kak fea... selamat menunaikan Umrah..

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah....
selamat berangkat menuju ke tanah suci...
selamat pergi dan kembali,......

[PCL] said...

didoakan segalanya dipermudahkan dan selamat...insyaAllah.

Rai said...

selamat menunaikan ibadah umrah.. semoga dipermudahkan segalanya..

susumanis said...

Take care hanis..niatkan semuanya lillahitaala..insyaAllah everything gonna be smooth n easy...semoga dikurnikan umrah yang mabrur..insyaAllah..amin ya robb

mummY daniSha said...

semoga selamat pergi dan kembali =)

Alin Marlini said...

mudah-mudahan selamat semuanya kak....

~ yus ~ said...

semoga semuanya selamat fea....

doakan juga semoga kami juga dapat ke sana satu hari nanti..

diana said...

saya doakan kat fea selamat pergi dan kembali....
doakan saya jugak ye kak...:p

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

saya harap semua nyer berjalan seperti yg dirancang..insyaallah.

MulutPayau said...

selamat berangkat...

Semoga Allah permudahkan segala urusan...

Maya Mayana said...

Selamat berangkat...semoga Allah permudahkan segala urusan..Aminn..

akuzle ayu said...

didoakan selamat pergi n balik yea, kak? amin3..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

selamat menunaikan umrah kak... moga sentiasa dirahmatiNYA.. amin (^___^)

h4ni3 said...

anak2 tinggal dengan siapa k.fea?

selamat beribadah :))
doakan giliran saya pula :)

Nazayiena said...

Selamat menunaikan umrah buat sis dan family,semoga semuanya dipermudahkan.

Marya Yusof said...

As salam Kak Fea,

Semoga selamat pergi & kembali ke tanahair...
Semoga segalanya dipermudahkan insya'ALLAH :)

Eye_nee said...

Semoga Dipermudahkan segalanya utk kamu disana....

-Sara- said...

salam kak hanis, sara pn nk minta maaf ngn kak hanis sepanjang perkenalan alamaya nii..semoga akak dipermudahkan urusan ibadah di sana.. take care kak hanis! :)

Azlin said...

Salam.
Moga dipermudahkan segalanya. Moga dapat keberkatan yg xterhingga darinya. Teringat Umrah sy 2005.

Jemput singgah my blog ye.

@cu SaYaNg said...

Semoga selamat pergi & selamat kembali :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

Lama x dtg sini..sori kak sy busyy sgt.


dah pi umrah rupanya. Semoga perjalanan dipermudahkan :)

alin said...

selamat berumrah :)

muslimah rempit said...

ala... orang dah g baru perasan nak pesan... uhuk... buah zuriat

takper la kena cari orang lain hehehe

Semoga selamat menjalani ibadah

Faidhatul Arfah said...

selamat b'umrah :))

♥ Nana BamBam ♥ said...

Semoga Allah permudahkan urusan akakk ye..

wah windu ngan kak hanis.. :)

~SaL IjOu~ said...

selamat pergi & kembali..barakallahufikum'~ =)

dwaty said...

semoga selamat semuanya...

Ati Masrif said...

salam hanis,

semoga semuanya dipermudahkan

rasanya hanis dan keluarga pun sudah
selamat kembali ke malaysia.

p/s: sori kak ati dah jarang online lani :)

Syira Blog said...

salam...

semoga semuanya selamat ;)

Mak Wardah said...

Salam HA.

Doa kami sekeluarga agar semuanya di permudahkan, insya ALLAH. Bertambah idea2 bernas dan Wardah anak akak boleh beli novel baru.

Anonymous said...

Assalam..mgkn ms nih akak sdh kmbl ke malaysia..alhamdulillah rezeki mnjd tetamu allah swt..msti sgt srnk dn xtrgmbr indahnya di sana.jmpa d ofis!hihi..-d @dira diyana