Nuffnang

Wednesday, February 1, 2012

satu dua dua belas..

Hari ini jalan menuju ke pejabat sedikit lenggang. Maklumlah orang yang bekerja di Putrajaya dan Kuala Lumpur bercuti. En asben pun bercuti. Buat semua yang bercuti, selamat memanfaatkan cuti dengan sebaiknya.

Rasanya macam baru saja menyambut tahun baru 2012. Hari ini sudah masuk bulan Februari. Teringat lagi kata-kata seorang teman, bila umur melepasi angka 30, masa seperti terlalu cepat berlalu. Begitulah yang aku rasa sekarang ini. Hari yang berlalu terasa begitu singkat.

Harap-harap kita semua sentiasa mendapat keberkatan umur hendaknya.

32 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

umur kak hanis berapa? ntah-ntah kita sebaya x ek?


akak cuti x harini?


sori lama x dtg..bb kita dh jd beruk lah huhu

azzey said...

mudah2an keberkatan utk kita semua .amin

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Selamat bercuti hari ini ... salam kpd suami

Nini D.. said...

umur Nini blom jejak lagik angka 3 kat depan tp selalu rasa masa cepat sgt berlalu :)

Kakzakie said...

Walau berapa usia kita tapi sehari berlalu pasti akan lebih mematangkan kita...

qemaishak said...

Harini hari tambah usia hubby qema:), betul tu cepat je masa berlalu sekarang ni.

ieja amieja said...

semoga hari2 yg mendatang membawa lbh manfaat kepada kita..sebaliknye hari2 yg berlalu dpt mematangkan diri kita pula..

atuk said...

Assalamualaikum Hanis

jalan raya lengang... tu yg rasa cepat...he he

lydzar said...

saya sedang memasuki fasa ini hihih. tp belum mengaku sbb blom sampai bday lagi..

Huda said...

yea betul la tu kak, lepas umur 30 tahun memang cepat je masa..huhu

kakcik said...

Masa memang sangat pantas berlari...

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun cuti gak arini, pasal hero kecik demam

- GC - said...

kitorang kat sini keja.. huhuhu..

diana said...

selamat bercuti kak fea..:)

Panglima Muda said...

saya kerja

Daddy Ziyyad said...

betul kot kata kata tu..sejak saya dalam geng 3 series ni, rasa masa cepat sgt berlalu..hehe

Kamalia said...

saya pun terasa benda yang sama jugak..pejam celik,dah nak balik malaysia dah..

akak comot said...

betul sis..sejak dah masuk umur 30 tahun ni dr ahad kejap je jumaat muncul..huhu

Sz said...

betul la kak, hari tu baru sembang2 ngan pak enciknya .. " tahun ni, kita ni dah 31 tahun ... bla bla .. bla ..." pastu pikir lama skit...eh tersasullll...32 tahun rupanya :p

munna said...

munna pun rasa mcm cepat je masa dah berlalu.... rasanya hari tu baru je masuk 30..tup tap tahun ni dah nak masuk 32

mama tim said...

btul la kan kak..oppss..saya pon nak masuk 33 ni kak..adehla cepatnya masa berlalu kan..

So Shy Lady said...

btul tu hanis pjam clik alamak cpat btul ms ni bgrak, kan. moga umur kita dberkati n mudah2an kita tdk brada dlm krugian

Dinas Aldi said...

Betoi kan, sat ja dah pun masuk bulan 2. Semoga kita semua diberkati olehNya :)

Kayun.Zack said...

kejap je rasa msuk doploh tahun dah akak. hihihi

-Sara- said...

skang ni masa sehari2 kejap jee..sedar2 dh msuk bulan baru kan!

kueh bakar said...

masa kecil..

'bila la nak besar...lambaatnyee'

:: Mrs.Eady :: said...

oh ohooo..bakal menjadi 30 jugak thn nie :)

eB ezrin said...

wahhhh bestnyer cuti :)

Izan Ishak said...

betul2... masuk 3 series ni makin cepat rasanya masa berlalu...

whitecappuccino said...

tu la hanis..akak yang dah 40++++ ni lagi la rasa masa cepat benar belalu..bila tengok anak2 dah besar2, memang tua benar la rasa.

ummiross said...

hihi ummi pun lagilah, bila 40an lagi cepat rasanya masa berlalu..

Hafimi Huzin said...

pernah baca, bila kita rasa waktu bergerak dgn cepat, itu salah satu tanda kiamat juga tu. takutnyeww :(