Nuffnang

Tuesday, March 19, 2013

Sahabatku...

Assalamualaikum..

Kau ada di kala ku suka
Di kala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada di kala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Coretan di atas bukan ilham rekaan aku. Tapi lirik lagu SAHABAT dari Najwa Latif. Aku suka lagu tu. Pagi tadi waktu otw ke pejabat aku dengar lagu tu di radio. Sambil ikut menyanyi dengan Najwa Latif, dalam kepala aku hanya tergambarkan en.asben yang memenuhi karektor terbaik sebagai SAHABATKU seperti dalam lirik lagu tu.. Alhamdulillah.. Terima kasih Allah. Terima kasih juga untuk en.asben - sahabatku, kekasihku, suamiku, kesayanganku.

Mood adalah sedih setiap kali en.asben nak pergi outstation hu..hu.. take care sayang.

Salam hormat untuk semua. InsyaAllah, semoga rahmat Allah sentiasa ada untuk kita semua. Take care and have a nice day.

12 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

betul kak....suami la kwn yg terbaik utk kiter..

Eye_nee said...

As-Salam..

Dan Kerana Dia
Kau kenali diri mu
Kau Sedia Merubah sikap mu
Kau Akur bila baik arahannya buat mu
Kau gundah bila dia berjauhan dari mu
Tawanya gembira mu
Sedihnya duka mu
Kepercayaan nya tersia..padah buat mu
Terjaga maruah mu terjarak neraka buatnya
Ketaatan mu syurga buat nya..

Semoga hubungan "sahabat" kamu kekal abadi yer sis...

Nazayiena Ayiena said...

Betul tu suamilah sahabat sejati kita.

atuk said...

Assalamualaikum Hanis

Insyaallah
Rahmat Allah senantiasa melimpah untuk Hanis sekeluarga

diana said...

sama macam saya..suami lah sahabt saya yang terbaik.>:)

Mak Wardah said...

Alhamdulillah...pershabatan yang akan membawa kita ke syurga ....

MulutPayau said...

Akak pun suka dgr lagu ni....
Betul tu dik, suami ialah sahabat terbaik utk kita....

Izan Ishak said...

kak fea... izan pun sama. en suami akan dengar dgn baik apa jua bebelan manja isterinya.

Dinas Aldi said...

Akak tak pernah dengaq lagi lagu ni, peh ni nak pi cari kat youtube lah.

wahida said...

saya pun suka lagu Sahabat tu kak...

munna said...

suka juga dgn lagu tu... mmg buat kita nyanyi bersama dgn najwa latif

Amanina said...

buat masa sekarang mak la kwn paling penting :)