Nuffnang

Friday, November 18, 2011

Terima kasih atas doa kalian..

Salam ceria buat semua. Alhamdulillah, keputusan UPSR Han sudah diperolehi. Aku dengan en.asben memang tidak kisah walau apa pun keputusannya. Dia berjaya kami gembira. Namun kesungguhan dan komitmen guru-guru di sekolahnya membuatkan kami mendoakan keputusan yang baik untuk Han sebagai hadiah buat guru-guru yang begitu dedikasi mencurahkan ilmu selama 6 tahun Han di sekolah rendah.

Alhamdulillah, dengan usaha Han  juga berkat doa dari semua, Han berjaya membuatkan guru-gurunya merasa puas hati. Kata orang, pencapaian yang gemilang waktu UPSR bukanlah menjamin kejayaan di masa hadapan. Aku setuju. Tanpa usaha yang berterusan, kejayaan ini hanya akan menjadi kenangan manis untuk dikenang. Untuk berjaya, Han perlu terus gigih berusaha. Harapanku agar pencapaiannya dapat dikekalkan seiring dengan kecemerlangan ilmu akhirat, sahsiah diri juga akhlaknya.

Untuk semua,  terima kasih atas doa kalian. Aku sangat menghargainya. Pastinya, Han juga begitu. Alhamdulillah, Han mendapat 5A untuk UPSR.

49 comments:

kasihibu said...

tahniah buat semua.
alhamdulillah.....

whitecappuccino said...

Tahniah buat Han, parents dan cikgu2..

~ yus ~ said...

Tahniah buat Han....

farah fauzi said...

tahniah han...mesti asyik tersenyum jer...dan tahniah juga untuk akan dan en asben sebab berjaya mendidik anak2 sehingga berjaya...yeay...!!!..sori akak x sempat jumpa hari tu...ahad ptg baru gerak dari kuantan...uwaaaaa..

.: iEyLa :. said...

congrats Hans..congrats kak...
satu permulaan yg baik tuk Hans lebih berjaya.. ;)

gadisBunga said...

tahniah Han! akak GB dulu dapat 4a je. heheh~

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

Tahniah Han! Tahniah kak! Sy pasti akak sdg sgt gembira :)

nurkaloi said...

wahhh alhmdllah
tiada pe yg bleh mggembirakan ibu melainkan kjayaan anak-anaknye kannn
congrate kak

Eye_nee said...

Tahniah Buat kamu dulu sis..kejayaan HAN selain dari usahanya kamu juga memainkan peranan kan...Semoga HAN terus sukses lagi...InsyaAllah...

ieja amieja said...

ahniah utk HAN,hanis ank ieja sekadar mendapat 4a1b...syukur jgk..tu pun dia x sangka sbb dia target 5a..x de rezeki la tu..

Kamalia said...

tahniah han..semoga terus berjaya ye.

eB ezrin said...

tahniah. :)

NM02 said...

wah!!!!!

sejuk perut akak

tahniah!

dan teruskan berusaha utk pmr dan spm

missbby said...

Tahniah untuk Han dan tahniah jugak untuk akak dan suami..

mak encik | SZ said...

alhamdulillah syukur!

Nini D.. said...

syukran!..tahniah Han

mama tims said...

tahniah han!!
sonok saya dgr cerita pasal anak2 upsr ni..anak2 saya pula cemana la nanti...

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah syukur..izwa tumpang gembira kak...:)

lydzar said...

congrates HAN!! nnt suruh mama masak yg best2 tau!!

Pala Maldini said...

Han, Tahniah!!

sila minta hadiah besar rumah dengan ibu anda... hehehe

ummiross said...

Alahmdulillah, ummi tumpang seronok ni,tahniah Han, Hanis serta suami dan jugak semua guru2, ini kejayaan bersama..

Cik Puan Zura said...

tahniah kak hanis sekeluarga...

Diana @ bilakukatacinta said...

tahniah utk han dan jugak akak...

zella y said...

tahniah!
teruskan usaha....

diana said...

seperti harapan dan jangkaan saya..
tahniah han..:)

Qhaifa Nur said...

tahniah buat Han..
moga terus cemerlang lagi..

saniah said...

Alhamdulillah..tahniah buat han dn both parents...:) sekarang prepare utk menengah pulak ya..:) selamat maju jaya ya han.

Suara Kalbu said...

Tahniah utk Han dan Kak Hanis sekeluarga.

Semoga Han terus maju jaya dalam pelajaran

- GC - said...

alhamdulillah. tahniah.

Aida said...

Yeayyyy .. nampak gaya aunty kena blanja han .. jom han .. kita pilih hari yg han dan mama free ok ..

Lulu Caldina said...

tahniah han ;)

KizZ said...

Wah....tahniah2...kejayaan anak2 kejayaan ibu bapa juga..

KizZ said...

Urm..exchange link nak?

www.kizgarden.blogspot.com

Kayun.Zack said...

Alhamdulillah :)

sampaikn salam tahniah untuk adik Han. hihi.

akak, semalam saya beli buku akak dah. today dah habih baca. hihi. saya suka la kak. Fitrah dan Aiham. :))))

So Shy Lady said...

alhamdulillah moga jd pndorong utk adik2 plak ye

Zul Fattah said...

Alhamdulillah.. tahniah Han

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

tahniah & syukur alhamdulillah..

exora said...

tahniah Han...
tumpang gembira utk Hanis sekeluarga

azieazah said...

Tahniah! moga terus cemerlang!

Jika tidak yakin nak lepas anak ke seolah berasrama penuh, tunggu result PMR pula. Jika cemerlang, cuba apply MRSM...

akuzle ayu said...

alhamdulillah, sis... yg penting Han dh buat yg terbaik. doa sis n inchek asben serta guru2 mengiringi... so skola mana thn depan?

Ati Masrif said...

tahniah han dan juga
hanis dan hubby
rasanya semua pendidikan
bermula di rumah juga :)

MulutPayau said...

tahniah buat Han....

~Nana BamBam~ said...

Han dpt 5A? tahnia ye kak...berkat doa akk ngam suami akk serta guru2 Han...semoga Han jadi pelajar yg cemerlang gemilang dan terbilang..aminn..

yua said...

tahniah han speseial dri akak yua.. hehe.
teruskan kegemilangan anda yer =)

Gen2Merah said...

tahniah ya kak.... semoga terus cekal mendidik anak2 dengan kejayaan

wahida said...

tahniah Han!! pandainya dia...auntie tumpang bangga tau...

tahniah jugak utk akak dan suami kerana berjaya mendidik anak dgn baik...

alhamdulillah...

hana nabihah said...

tahniah han , moga sukses selalu :)
tahniah untuk kakak dan incik asben :D

Mama Gee said...

Alhamdulillah.
Tahniah buat han dan kak hanis gak...

skrg mmg 5 subjek ek..?
masa g dulu 4 subjek...dpt 3A 1 b je..eh motip bgtau result sendiri? heheheeheh

Adzrien Shoppe said...

aishah kata " wahhhh"..... tahniah dari kak liza atas usaha gigih han & mak ayahnya.