Nuffnang

Friday, June 24, 2011

Soalan anak aku..

Perbualan semasa menonton cerita yang ada Rozita Che Wan dan Shahir malam tadi  tu..

Han : Ma, Rozita Che Wan tu anak Chef wan yer?
Aku : Eh, taklah..
Han : Ingatkan, dia nak Chef wan...

Aduhai.. Han ingat Che Wan tu salah eja kot.. He..he..

37 comments:

Kamalia said...

haha..cumel sungguh soklan dia tuk mama..sib baik mama kenal rozita che wan kan..:)

mama tims said...

heheheeh...bebudak camtula..kite kene bsedia nak jwp soalan yg tak di duga..

~ yus ~ said...

hihihi, tak teringat pun citer tu malam tadi hanis.

Husband sibuk tengok bola Malaysian lawan Lubnan tu, yus pulak sibuk tgk anak2 buat kerja sekolah..huhu

Kakzakie said...

Tapi maknanya dia kenal dua manusia ini ujud dan dikenali ramai:)

Hanis MY said...

oh tidakkk soalan yg paling comel abad ini! :)

suri solehah said...

hehe..kata orang anak banyak tanya..tanda bijak..

-Sara- said...

hikkk.. pandai2 je lak han ni yee :)

-Sara- said...

hikkk.. pandai2 je lak han ni yee :)

lydzar said...

nak sama dah tu che wan, ngn chef wan..dh tu mama bgtau tak, anak cher wan nama dia serena..pastu terus gorip pasal artis :D

Hanis Azla said...

kamalia : he..he.. itulah, nasib baik mama kenal.. bolehlah describe sikit citer yg betul..

mama tims : betul.. mana yg confuse aje mmg dia org akan terus tanya..

~yus~ : saya pun tgk tang ujunh2 aje sbb pergi kenduri mlm td..

kak zakie : klu celebriti tu memang selalu kenal aje.. sbb selalu keluar kat tv & paper...

hanis MY : he..he.. comel secomel hanis yer..

suri solehah : harap2 bijak betul..

-sara- : he..he.. itulah.. memandai2 pun kdg2 dia pandai sara..

lydzar : he..he.. serena tu dia tahu anak chef wan.. agaknya dia ingat dia org tu adik beradik kot. he..he.. klu siang agaknya bergosip juga tu.. sbb dah malam makanya tak jdlah nak gosip.. ha..ha..

Sz said...

ihikss...
tak terjangkau dek akal maknya nak oiii...

munna said...

budak2 mmg pikir yg tulus dan telus je....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

a'a..tapi lain mak lain mak..ahaks!

HappyIrfa said...

cute je soklan

ummiross said...

hehe..comei2x

farah fauzi said...

kelakar la han nih..,hehe...sungguh suwitt sekali..

Fieza79 said...

soklan yg bagus tu sekurang nya dia ikut jgk ehh perkembangan dunis artis...bijak..!

Nurul Jannah said...

hahaa..comelnyee :)

HonEyBuNNy said...

cute btol soalan neh..

kita pun terfikir macam budak2 pk..IQ tinggi neh...critical thinking..heheh

KELI OH KELI said...

hahaha.....lawak aih....hehe....

Adzriel @ Liza AB said...

jadi bini chef wan boleh kot..ha..ha..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hik hik..luculah bebudak..

makdara TERdiva said...

tak kelip mata kalau tengok si RCW ni..

cantik sangat!

sarah-najwan said...

femes sungguh chef wan eh..budak2 pom kenal..

citer rozita smlm tu..akak tgk xabis..ketiduran..huhu

wahida said...

sentap chef wan baca ni kak, dia ada anak baya dia...hehehe...

tak minat rozita chek wan tu kak, saya rasa dia berlakon mcm kayu...hehehe...

mlm tadi hubby layan bola kak...

diana said...

dah bunyi nye sama...
hhehe...
saya tengok bola malam tadi

Hanis Azla said...

sz : he..ha.. nasib baik mak tahu jwpnnya..

munna : mmg selalu gitu kan munna..

rose ibu rafiq : he..he.. klu ckp mcm tu takut tak faham plk anak akak tu rose..

happyirfa : he..he..

ummiross : solan bdk2 mmg selalu comei2 gitu..

farah fauzi : itulah.. akak dgr pun tergelak2 jdnya..

fieza79 : klu perkembangan artis tu mmg tahu aje bdk2 skrg ni kan fieza..

nurul jannah : he..he..

honey bunny : budak2 kan mmg ada aje soalan yg nak di tanya .. kdg2 sampai tak terjawab dibuatnya..

keli oh keli : itulah, gelak besar akak smlm..

adzriel@liza ab : tp nnt frust plk shahir.. oooppppssss.. he..he..

rina avail aka cik betty : ha..ha..

makdara terdiva : itulah.. cantik sgt kan RCW tu..

sarah najwan : saya pulak tgk tang ujung2 aje sbb ada kenduri mlm td..

wahida : he..he.. itulah.. akak suka tgk muka dia.. bab lakonan tu ada yg akak suka ada juga yg tidak..

Hanis Azla said...

diana : itulah.. sbb bunyi dekat nak sama di dok ingat orgnya pun sama.. he..he..

Izan Ishak said...

hehe...boleh gitu ye... ada wan wan gitu kan~

Bigdaddyz said...

ni budak lelaki ker tanya pasal che wan ni...hehe

Azlan Hasan said...

kanak2 pun kenal Rozita che wan..hehe..fames nya dia..hehe..

Regards,
-Strider-

Ati Masrif said...

punyalah besar pengaruh
chef wan tu kan ...hehe so kiut :)


take care ...bye2

Eye_nee said...

Kanak-kanak..mereka mmg polos dan selalu jer nak tanya itu dan ini...

Aida said...

Kak Hanis, aida pun layan citer tu tau .. nampak muda betul Rozita Che Wan .. hmmmm

Adzriel @ Liza AB said...

ada gak entry berkaitan soalan anak ni.. tak siap2 lagi.

hana nabihah said...

hehehe cute anak kakak !

Sofya said...

budak2 skrg mmg rajin sungguh bertanya tak macam kita dulu kan...