Nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

Karnival Karangkraf 2012

Kalau berkelapangan, jom semua ke Karnival selama 3 hari ini. Boleh layan buku dan aktiviti-aktiviti menarik di sana..

InsyaAllah, saya akan berada di sana pada hari Sabtu 28/1 jam 11 pg~1 th... 


Ada penulis dan novelis lain juga. Boleh membeli buku dengan diskaun sehingga 70% (Itu yang best tu.)

37 comments:

Huda said...

bestnya kak..

:: Mrs.Eady :: said...

WAHH....seronok nyer!

lydzar said...

menariknya! tp 28hb tu saya ada seminar..kalau tak, boleh jugak singgah ke sana jumpa akak!

Fieza79 said...

best nya bleh bli buku byn2 kan kak...

Kakcik Nur said...

Kalaulah boleh pergi....

RAM pun ada nampaknya tu. :)

diana said...

70%??murah tu...
kalau dekat saya pi dah..
boleh jumpa kak fea/...:p

Kakzakie said...

Kalau dekat mahu kakak pergi Hanis...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

nak g gak nnti jom jumpe kat sana kakkk

cheqna said...

beshnya kalau dekat...
boleh borong buku aka novel banyak2 =)

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Tkasih atas usaha perkongsian ... mahu jugak rasanya ke sana !

kakchik@ella said...

mahu ke sana Sabtu pagi ini. Nak mintak autograph bolehhhhh?

ainnoraini said...

kak ain pun pegi jugak tau..nak memborong chewahhh..mcm la byk beno nk membelinya...sebelum ni dh pun gi sana byk jugak membeli...

mesti ramai orgkan...nak kirim dgn hanis jer laa boleh ker...

~ yus ~ said...

kalau ada di sana, hendak juga yus pergi hanis...huhu

susumanis said...

oki doki..insyaAllah datang jumpa hanis kat sana 28hb 11 pm onwards...nak auto yah...hehehe

Amy Syaquena said...

wah bestnya kak..

- GC - said...

belum berkesempatan nak baca novel akak.

Dinas Aldi said...

Diskaun sampai 70%?! Ni yg buat cek terlioq nih!

Eye_nee said...

best nya sis...teringin rasanya nak bertemu dgn kamu...

Jendela Hati said...

bestnya..shahalam ke? huaaa jauhhh

Tina Othman said...

insyaallah nak pergi, tapi hari ahad lah, nak borong buku, nak tunggu pesta buku lambat lagi hehe

Kunang-Kunang said...

Hanis,

Semoga terus berjaya.

Citarasa Rinduan said...

maksudnya nak temu kak hari sabtu ya>>

all the best kak

♥MAMASYAZA♥ said...

wow bestnya. tapi jauh sgt nak pegi...huhuhu

Nini D.. said...

jauhnya....nampaknye kene hantar wakil tolong g belikan..

Ladysirna FA said...

Saya baru tahu akak ni novelis rupanya...nanti kalau berkesempatan saya pergi ya:)macam best je ada diskaun sampai 70%...

eB ezrin said...

bestnyerrrrrrrrrrrr

ieja amieja said...

tentu seronok klu dpt g sana ... dpt diskaun 70% tu..

akuzle ayu said...

atoiii!!! naperler masa akak n kwn sekolah lama, kak nora fuad ada; sy ada meeting PIBG skola?? hhuhuhuhuhu... dh plan nk g ari ahad....(sambung nangis)

munna said...

wah... bestnya kalau dekat...

Hanis MY said...

uwaaa ak pergi namum apakan daya..huk2..

MulutPayau said...

bestnya....kalau dekat maunya memborong sakan...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

alo jauhla kak..


tp misti ramai org beli novel akak nnt..


rugilah x dpt jumpa novelis hanis azla kat sana :)

Izan Ishak said...

kalaulah dekat kak... bestnya kalau dpt jumpa novelis2 tu kan...termasuklah akak...

So Shy Lady said...

alaaaaa dating ngan kontraktor plak ari tu. wlaubgmn pon akak ttp pminat hanis azla ;D

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

best nyerrr...boleh g terjah nie.

Maya Mayana said...

kat Bukit Gambir even muar takde la kak...sedihnya

70% tu yg syokk

xerra said...

salam..nk tny, kat karnival tu ade jual buku latihan utk SPM/PMR jgk ke?