Monday, March 21, 2011

FM untuk yang sudi meneka..

Salam untuk semua. Seperti yang di janjikan, saya nak buat ala-ala GA untuk hadiahkan FM untuk teman-teman blogger yang bertuah. Hajat di hati memang hendak memberikan ole-ole pada semua. Tetapi, oleh sebab tidak berkemampuan untuk melakukannya terpaksalah saya buat begini. First of all kita tengok FM dari Medan yang ingin saya berikan untuk teman-teman semua.


Ada 5 FM untuk yang bertuah. Salah satunya mungkin untuk anda. (Salah satu FM tu sebab ianya agak kecil, maka saya gandingkan dengan keychain Lake Toba juga). Tiada entry khas yang diperlukan. Tidak perlu juga untuk tag orang lain. Hanya 5 jawapan tepat dari teman-teman yang diperlukan untuk saya hadiahkan FM ini. Tarikh tutupnya pula bila 5 orang pertama dengan jawapan yang tepat telah saya temui. Itu saja.  Mudahkan. Jadinya,  kalau sudi, bolehlah join dengan meneka dan memberi jawapan anda kepada soalan di bawah ini. 

Dalam entry yang lepas saya ada sebutkan yang kami ke Medan seramai 20 lebih orang. Gambar meja makan untuk kami semua juga ada saya sertakan. Saya cuba mahu anda meneka, berapa keluargakah kami  ke sana??

All the best untuk semua.

PS : Satu jawapan untuk setiap blogger yer.. he..he..

40 comments:

rohaadam said...

FM yer..memang tgh collect FM pun skg ni..sat na....nak cuba teka....

Suara Kalbu said...

Ngeh..ngeh.ngeh..mari kita main teka-teka

Semua sekali 5 keluarga...

Lulu Caldina said...

lulu teka yer kak...biasa main teka mcm ni mesti tak betul..ngee


lulu teka 3 keluarga...

Liza @ Adzriel AB said...

4 keluarga...ok akak betul. nakkkk!

Maya Mayana said...

4 keluarga kot,ngeh..ngeh..

mak encik | SZ said...

saya teka lima keluarga!
ihiksss...saja suka2 :)

ummiross said...

hehe suka teka-teki ni, ramai tu, 5 keluarga kot..

♥MAMASYAZA♥ said...

akak teka ok, 6 keluarga kot...hehehe

Eye_nee said...

Nak jugak teka la..dlm 5 Family...

DrMaya said...

hehe pandai akak buat kuiz..5 family rasa saya..kalau betul sy serah hadiah tu ke kawan blogger lain ye kak sb sy ni jauh, tak berbaloi untuk akak pos hahaha..cam confident betul jer huhu

farah fauzi said...

hmm...berapa ekk..termasuk makcik dan pakcik lebih kurang dalam 5 family kot...

-Sara- said...

sara nk try teka gaklah..hehe

errm 4 family.. :)

AngahSayang2314 said...

toing..toing..rasa..rasa... 3 fmly kot...

Unknown said...

saya teka 6..

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. dah ada yg betul.. tp masih tak cukup korum lagi..

Kak Amy said...

saya teka 5..

sarah-najwan said...

hehe..saya teka 4 keluarga ajo..

lawa fm tuuuu

rosebiru79 said...

saya try...6 family..

Bunga said...

bunga cuba..5..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, BSB pun nak teka juga
rasa nyer 5 family jerrr

Pala Maldini said...

4 keluarga

Hanis Azla said...

dah hampir cukup korum yg betul ni.. tapi tak cukup lagi..

Unknown said...

ada 24 kerusi la atau 15 x pasti... tp rasanya ada 6 kot? hehe

LiFe KaMi said...

senang-senang je dapat hadiah dari indonesia lagi..
teka jangan tak teka..:)

LiFe KaMi said...

eh lupa nak teka plak..6 keluarga kot..:)

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. 5 org yg bertuah sudah di temui.. Makanya penyertaan selepas ini tidak di ambil kira lagi.. Terima kasih untuk semua..

Unknown said...

yeay2..
saya dapat hadiah..
yihaaaaa!!
"yihaaaa" itu tanda saya lompat bintang..
hehehhehe

Myra Jay said...

Alamak, terlepas peluang..huhuu :(

Hanis Azla said...

takpe myra.. nnt ada rezeki boleh join lagi.. Thanks yer..

Dinas Aldi said...

tahniah pada yang bertuah!

h4ni3 said...

2 keluarga
~ 1 keluarga besar encik asben akak
~ 1 keluarga pakcik encik asben akak

hehehe.. boleh ke jawapan macam lump sum cenggini? ;)

Hanis MY said...

Akak...thanks fpr ur supprt and doa. bestnyaa buat GA...sorry lama dah tak berkunjung..rindu akak...

Hanis Azla said...

dinas aldi : thanks akak..

h4ni3 : boleh aje jawap mcm tu pun hanie.. tp minta maaf yer.. jwpn tu salah.. he..he..

Hanis MY : miss u too hanis.. Alhamdulillah semuanya selamat buat hanis & hubby.. kita sama2 doa yg terbaik yer.. thanks sbb masih sudi menjengguk ke sini dalam kalut2 dgn peristiwa yg maha dahsyat itu..

LiFe KaMi said...

eh betul tekaan kami..hehe
email: museband3213@yahoo.com.my

thanks yer.

Anonymous said...

ana tau! hehe :)

Hanis Azla said...

ana dah in the group.. so klu teka pun disqualified.. he..he.. tapi klu salah teka mmg nak kena ni... ha..ha.. Thanks ana..

Adiweyah said...

salam ziarah Hanis...hari ni baru dapat buka blog..busy sesangat..bestnye Hanis main GA..GA yang mudah dan simple, dpt buah tangan lg...ha ha seronoknya..tapi dah terlepas masanya..maaf ya tak sempat joint.

Hanis Azla said...

terpaksa buat yg simple2.. sbb klu yg berat2 tu takut tak sempat pula nak handle.. InsyaAllah ada rezeki next time Fie boleh join juga.. Thanks yer..

faztee danisha said...

wow bestnye FM..alo nape sy xtahu..emm..kalu ade lg wt nk gk

Unknown said...

kak hanis, alahaiii .. ruginya aida tak dapat nak join .. tahniah pada yg berjaya ..

Positif juga akhirnya..

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.. 23/2/2022 - Az sakit kepala. Sakit kepala sangat agaknya sampaikan dia turun bawah terus baringka...