Thursday, March 31, 2011

"ENTRY INILAH YANG PALING AKU SUKA"


Aku ni jarang-jarang dapat join contest. Tag pun selalu kecundang nak siapkan. Bukannya tak sudi. Tapi tak sempat. Sekarang ni pula kat ofis tak boleh nak create entry. Entah kenapa lambat benar nak loading new post. Kadang tu dari pagi sampai ke petang tak boleh juga. Itu yang semangat terus merundum tu. Okey-okey kita stop dulu pasal alasan aku. Kita cerita pasal segmen pula.

Segmen ni adalah segmen kedua anjuran Kak Liza@Adzriel AB. Yang pertama hari tu tak sempat nak join. Jadinya untuk segmen kali ni memang bersungguh aku nak join demi untuk support kawan-kawan. Seperti tajuknya, aku perlu memilih satu entry yang paling aku suka dari blog kesayangan aku ni. Dan entry pilihan aku ialah Itulah Sayang.

Tarikh tutup untuk segmen ini ialah pada 1 April 2011 jam 9 pagi (which is esok). So kalau ada yang berminat untuk join bolehlah ke link ini.

*Alhamdulillah.. dapat juga join (sambil senyum hingga ke pipi)..

5 comments:

Maya Mayana said...

good luck kak...sekejapnye..tk sempat nk joint..hehe

Unknown said...

gucluck kak! :)

Liza @ Adzriel AB said...

dirimu yang pertama... ewahhh!

http://adzriel.blogspot.com/2011/04/sayang-sayang-hanis-azla.html

Unknown said...

kak hanis, good luck ye ..
hmm dah lama tak join contest .. nanti nak cuba jugaklah .. hehehe

Hanis Azla said...

mayana : itulah.. akak pun dah lambat baru dpt join.. he..he.

nick irfan : thanks nick..

liza@adzriel ab : yg pertama yer kak.. Alhamdulillah.. segmen pertama juga yg saya dpt join ni..

aida : nnt klu ada kesempatan, aida boleh join juga..

Positif juga akhirnya..

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.. 23/2/2022 - Az sakit kepala. Sakit kepala sangat agaknya sampaikan dia turun bawah terus baringka...