Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. rasa best bila segala bil untuk bulan ni sudah dilunaskan. Lagi best sebab segala bil sudah diselesaikan tanpa perlu aku beratur dan menunggu giliran. Senang betul bila dah ada maybank2u ni. Nak bayar bil, nak transfer duit, just name it. Semua boleh buat pada bila-bila masa. Giler excited bila dapat buat segalanya melalui maybank2u. Iyalah.. aku mengaku, lambat giler baru aku nak berteknologi. Padahal dah lama orang lain buat semua tu di hujung jari. Aku jugak yang terhegeh-hegeh suka pergi bank lagi. Baru minggu lepas aku ada akaun maybank2u sendiri. Itu yang kecoh tu he..he..
Terima kasih untuk kawan-kawan ofis yang rasanya dah tak tahan tengok aku dok gigih nak pergi keluar settlekan bil setiap bulan. Kadang-kadang bila tak sempat keluar terpaksa keluar juga ke mesin atm untuk transfer duit dalam akaun dia orang sebab nak minta tolong bayarkan melalui maybank2u he..he.. Kalau dia orang tak gigih suruh aku ada maybank2u untuk kemudahan aku sendiri, memang takdelah aku nak bermaybank2u macam orang lain. I masih rela beratur you ha..ha..
Salam hormat untuk semua. InsyaAllah.. semoga rahmat Allah sentiasa ada untuk kita semua. Take care and have a nice day.