Wednesday, November 3, 2010

Tag oh tag..

Sejak seminggu lepas banyak betul aku kena tag. Untuk contest and GA pun ada juga. Jadinya mana yang sempat tu aku buatlah. Mana yang tak buat tu aku minta maaf yer. Bukan tak sudi tapi tak sempatlah. Jangan ambil hati yer. TQVM sebab sudi tag and invite aku. Lain kali kalau aku free, aku join yek.. But no promises (ceh..ceh..macam tajuk lagu shayne ward tu..)


Tag ni dari Eyka Elisha. Syaratnya macam kat bawah ni. (Mak aiii 25. Byk tu.. I cuba ye)

MENCARI IDENTITI BLOGGER
Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tagged the person who tagged you. If I tag you, its because I want to know more about you :D

1. suka senyum.. 2. takut kucing.. 3. bukan kidal.. 4. lahir bulan mac.. 5. zodiak aries.. 6. anak sulung.. 7. suka baca novel.. 8. suka kasut wedges.. 9. lahir kat JB.. 10. suka tengok awan.. 11. tak simpan kuku panjang 12. penyedih.. 13. mudah simpati.. 14. tak kurus.. 15. taklah gemuk juga.. (fakta kurus gemuk tu berdasarkan BMI yer.. bukan dari pandangan aku sendiri).. 16. tak tinggi.. 17. rendah pun tidak.. 18. family person.. 19. suka bercerita.. 20. minat menulis.. 21. suka shawl.. 22. boleh masak tapi tak pandai sangat.. 23. baju family iron sendiri.. kalau malas sangat baru hantar dobi.. 24. suka filem romantik.. 25. setia.. Fuhh dah cukup 25 perkara pasal aku..

Bab yang paling sukar.. nak kena tag 25 orang yang lain.. wah banyak tu.. Kalau tak tag boleh tag.. Bukan apa sebab kalau suka-suka tag takut ada orang yang tak suka. Kalau aku OK aje. So pada siapa yang berminat nak teruskan tag ini sudi-sudikanlah yer.

2 comments:

pN.rOs said...

sempoi r akak hehe.. sy tak buat pon lagi huhu

Hanis Azla said...

sempoi walaupun jenuh juga nak cukupkan 25 item tu. he..he..

Positif juga akhirnya..

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.. 23/2/2022 - Az sakit kepala. Sakit kepala sangat agaknya sampaikan dia turun bawah terus baringka...