Thursday, August 19, 2010

Dapat award? Thanks Lulu...

Wahh, saya dapat award???

Selalu tu asyik tengok award kat dalam blog orang aje. Tak sempat lagi nak belajar tentang award2 tu tetiba Lulu Caldina dengan baik hatinya telah memberikan award kepadaku. Thanks Lulu... Appreaciate it so much babe. Best tau blog Lulu ni. Kiranya kalau tak sempat baca berita pun takpe sebab boleh baca berita sensasi kat blog Lulu ni. Serius best. Kalau tak caya nnt boleh pi singgah.

Jadi untuk membolehkan saya menerima award itu saya perlu melakukan beberapa perkara yang dilakukan oleh Lulu dan juga bloggers lain yang dah dapat award tu. Tujuannya adalah sangat murni (pinjam kata2 lulu) iaitu untuk sama-sama meningkatkan trafik. Jadi perkara pertama yang saya perlu buat ialah dengan menaip 5 nama bloggers yang tertera di bawah ni dulu.

3. Lynn

Setelah itu saya perlu mengalihkan nama di tempat yang kedua menjadi yang pertama dan seterusnya bagi mengisikan nama saya di tempat yang kelima pula :

1. Roshazzy Shag
2. Lynn
3. Makbed
4. Lulu
5. Hanis Azla

Sebelum itu saya perlu tag 5 orang untuk meramaikan dan memeriahkan lagi aktiviti ini. Jadi saya telah memilih 5 blogger yang di bawah ini saya sebagai tanda terima kasih kerana mereka sudi menjengah blog saya. Jomlah join sama untuk sama-sama dapat manfaat dan juga award.

1. Nilzaf Melati
2. NorShiemah
3. Ayu
4. Nenao
5. HanaBaharom

Jadi untuk 5 orang Blogger yang baik hati ni nak dapatkan award tu, kenalah buat seperti mana yang telah saya buat ni. Nanti bolehkan alihkan nama yang pertama tu dan masukkan nama anda di bawah nama saya pula. (Kejujuran adalah penting yer)

1. Lynn
2. Makbed
3. Lulu
4. Hanis Azla
5. ___ (Masukkan nama dan link anda)

Okey, ini pengalaman pertama jadi memang sangat teruja sebenarnya. Sebagai orang baru dalam dunia blogging ni try and error dengan tutorial yang di baca memang lumrahlah. Jadi sekarang saya nak try samada percubaan saya ini menjadi ataupun tidak.

Dengan lafaz Bismillah saya nak cuba dapatkan award saya.

No comments:

Positif juga akhirnya..

Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum.. 23/2/2022 - Az sakit kepala. Sakit kepala sangat agaknya sampaikan dia turun bawah terus baringka...